Végre Te is kérhetsz hitelesítést a márkád számára! 

A hiteles, valós márkát és személyt jelölő kis pipát eddig az Instagram maga osztotta ki azoknak, akikről az ellenőrzése során megállapította, hogy a profiljuk közszereplőt vagy globális márkát képvisel. Ezután viszont bárki kérheti az ellenőrzést a hitelesítő pipa megszerzéséért. 

Ha márkaoldaladdal (vagy influencerként) az Instagramon már jelentős követő tábort építettél, ha nemzetközi márkát és közösséget építesz, akkor érdemes kérni az ellenőrzést, mert hitelesebbé tesz és kiemel a többi hasonló márka közül.

„Ellenőrzött” megjelölés kérése:

  1. Győződj meg arról, hogy abba a fiókba vagy bejelentkezve, amelyhez „ellenőrzött” megjelölést kérsz.
  2. Nyisd meg a profilodat, majd kattints a  ikonra.
  3. Kattints a Settings (Beállítások) > Request Verification (Ellenőrzés kérése) pontra.
  4. Írd be a teljes neved, és add meg a szükséges azonosító okmányt (például fényképes hatósági személyazonosító okmányt).

A kérés beküldése sajnos nem garantálja, hogy az ellenőrzött minősítést meg is kapod, sőt az sem, hogyha Facebookon ezt már megkaptad, mert az Instagram más feltételek alapján ellenőrzi az oldalakat, mint a Facebook.

Ha ellenőrzés nélkül szeretnéd a hitelességed növelni a követőid előtt, akkor a bio-t töltsd ki minél jobban, tedd ki a webcímed és írd le röviden, mivel foglalkozol. 


 

Megérkezett a “kérdés” funkció az Instagram Stories-ba

Nyár közepén egy izgalmas funkciót kapott az Instagram Stories felülete. Egy matrica elhelyezésével, kérdést tehetsz föl a kihelyezett sztoridban, amire mások ott akár anonim módon válaszolhatnak. Apróságnak tűnik, de ha aktívan használod az Instagramot és építed a közösséged, akkor ez egy újabb szuper lehetőség arra, hogy aktivitást generálj és kommunikálj a követőiddel. Ez már egy élő funkció, de ha nem találod, ne aggódj, idővel mindenkinél elérhető lesz. Az alábbi 2 perces videóban megnézheted, hogyan is működik a dolog.


 

Termék kollekciók az Instagramon is

Instagramra is megérkeztek a kollekció típusú hirdetések. A kollekciót új poszt kiemelésekor tudod elkészíteni, korábbi posztjaidra ezt sajnos nem lehet beállítani. Megjelenése szintet teljesen azonos lesz a Facebookon megszokott elrendezéssel. A kollekcióban a fő kép alatt 3 terméket lehet megjeleníteni (Facebookon 4-et) ezeknél a javasolt képméret 500×500 px.

Ezután, hogyha kollekció hirdetést készítesz a Facebook hirdetéskezelőben, bátran állítsd be, hogy Instagramon is jelenjen meg. A különbség, annyi lesz, hogy a beállított termékek közül Instagramon csak 3-at fog megjeleníteni a fő kép alatt.

 

 

Bővebben itt olvashatsz róla

 


 

Elindult az IGTV, az Instagram új, videó megosztó felülete

Az IGTV-t külön applikációként tudod letölteni, de ezt követően már elérhető lesz az Instagram fiókodból is. 


Az új felületre már akár egy óra hosszú videó is feltölthető, álló mobil formátumban és a videóknál megjelenik a navigációs sáv, így végre bele tudunk tekerni. Ha szívesen készítesz videókat, akkor ezen a felületen sok embert el tudsz majd érni. Kommentelni és lájkolni ugyanúgy lehet ezeknél a tartalmaknál is, ezért ha úgy érzed, hogy könnyebben gyártasz ütős videókat, hosszabb verzióban, akkor remek aktivitást érhetsz el.

Az IGTV megjelenésrő a cikkünket itt találod: 


 

Ha szívesen értesülnél a további cikkekről, akkor itt tudsz minket kedvelni és követni: YUNARA marketing – Facebook
Ne felejtsd el bekapcsolni a “megjelenítés elsőként” funkciót.

 

 

Forrás: 
Instagram help
Instagram business